Three Cute Cherries

Friday, October 8, 2010

bahagia

CUTIE MUTIE ~FaatiNNasreeN~ at 10/08/2010 07:05:00 PM




yang boleh buat kita bahagia hanyalah tertakluk kepada diri kita shj. mungkin juga ada dipengaruhi dr faktor-faktor lain.tp kalau diri kita kuat kita xperlukan benda-benda lain utk membuatkn diri kita rasa HAPPY.

dunia ni penuh dgn pancaroba.. nape kita perlu melakukan benda-benda xelok utk mengubat duka dan lara? bukankah bila kita sedih kita hanya perlukan adalah ketenangan??dan ketenangan tu hanya dtg dr yg Esa.

kawan-kawan, aqu bukan mahu mengata, bukan mahu saja2 nak amik tahu ttg kehidupan kau...tp as a friend just nk remind.tu bukanlah jalan terbaik untuk mengubati masalah yg kau hadapi. melakukan sesuatu yg merosakkan diri sendiri itu bukanlah sesuatu yg ptt kau rasa happy utk lakukan..so weird..

merosakkn diri bukanlah sesuatu yg sporting spt yg didakwa rakan2 xbaek kau itu. benda2 tu semua akan lebih membuat kau frust, rasa keseorangan dan bingung...benda buruk itu akan buat kau lagi resah..xboleh bergantung hidup di atas kaki sendiri.

kawan...jauhila perkara2 buruk yg bukan hanya akan kau dpt balasan kat dunia ni, tp aqu dn sahabat2 lain yg tahu nipun akan menimpa bala yg sama krn xingatkn kau.kubur mmg lain2, tp sesuatu bencana itu xpilih siapa byk buat dosa dan sape yg kurang. semua dibalas dgn sama rata bila kita tidak saling mengingati.

jadi jgnla kau kata peringatanku ini sekadar menjaga tepi kain or whatever.aqu ckp telingat aqu juga yg dgr n it's a part of a reminder to me too.

0 .::cuTe responds from cute friend::.:

 

.::faatincmeLz::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review