Three Cute Cherries

Monday, October 11, 2010

Awas krim perapi dan perangsang anggota sulit wanita

CUTIE MUTIE ~FaatiNNasreeN~ at 10/11/2010 10:21:00 PM

  • rahsia perkahwinan,gambar pemerkosaan,gambar artis,weddings readings,wedding speech,wedding dresses,weddings in las vegas,wedding toasts,wedding invitations,wedding flowers,wedding cakes,wedding rings,weddings,wedding songs,wedding anniversary,wedding,wedding decorations
    Kini ada banyak krim dan losyen yang diketengahkan sebagai krim perapi dan perangsang anggota sulit wanita mengandungi pelbagai ramuan semula jadi.

    Sebahagian besar daripada krim dan losyen itu tidak pernah dikaji dan dijual pada harga mahal, walaupun antaranya krim biasa dan mungkin tiada apa-apa bahan aktif.

    Ada beberapa krim dan losyen pelembap anggota sulit wanita yang mana penjualannya tanpa segan silu menggunakan nama saya sebagai ‘pelaris’ tanpa memberi apa-apa royalti daripada titik peluh saya yang mengkajinya.

    Sebahagian besar daripada krim itu hanya krim tiruan, menggunakan hasil kajian saya yang diambil daripada sumber am tanpa rujukan dan izin saya untuk memasarkannya.

    Oleh itu, mustahak untuk saya ketengahkan krim yang saya terbabit secara langsung dan tidak langsung supaya pembaca dapat maklumat yang lebih tepat dan jangan sampai keliru atau tertipu.

    Jika ada persoalan elok rujuk kepada saya, lebih lagi jika penjual menggunakan gambar dan nama saya. Saya boleh dihubungi di Damai Service Hospital, Jalan Ipoh, Kuala Lumpur.

    ‘Krim Harmoni’ yang terdapat di pasaran macam krim yang saya pernah kaji pada hujung 2000. Syarikat yang menjualnya pun sudah muflis. Mungkin krim yang dijual itu bukan krim sebenar.

    Bagaimanapun, kajian yang saya lakukan kepada krim asal harmoni ialah untuk mengetahui sejauh mana krim itu dapat mengecutkan faraj yang luas, untuk wanita yang mahu menyempitkan faraj.

    Sememangnya faraj akan menjadi sempit, tapi ada banyak kesan sampingan. Saya dapati krim ini mengubah keasidan faraj dan mengakibatkan flora dan fauna faraj berubah dan secara langsung mengakibatkan jangkitan kulat yis.

    Selain itu, krim ini tidak boleh digunakan dalam faraj kerana boleh menyebabkan kekeringan dan kerosakan mukosa faraj, selain jangkitan kerana ia bukan dirumuskan sebagai krim faraj. Ia hanya untuk digunakan di bahagian luar.

    Jika lama digunakan boleh menyebabkan kekecutan vulva (bibir besar, bibir kecil, klitoris dan bahagian antara bibir kecil) kerana kandungan manjakani yang sebenarnya pengawet kuat dan boleh mengeringkan kulit vulva.

    Pada pendapat saya krim Harmoni ini tidak lagi sesuai untuk digunakan kepada anggota sulit wanita kerana kini ada banyak lagi krim yang lebih selamat dan sesuai.

    Saya tidak syorkan lagi krim Harmoni ini dan hasil kajian lalu itu sudah tidak memberi apa-apa makna lagi kerana krim ini banyak kesan sampingan.

    Saya hanya syorkan krim perapi vulva bernama O’Must yang saya rumuskan sendiri dan jalankan kajian klinikal serta dermatologikal.

    Ia didapati selamat dan sesuai sesuai untuk kelembutan dan kegebuan vulva. Krim perapi ini boleh digunakan setiap hari selepas selesai mandi.

    Ia ada pelindung semula jadi untuk mencegah kuman, kulat dan kuman virus. Amalan penggunaan krim ini akan membuatkan kulit vulva lembut, segar, terlindung daripada jangkitan kuman, kulat dan kuman virus.

    DOKTOR SAKIT TUAN bersama Dr.Ismail Thamby

    Dipetik dari RAHSIA PERKAHWINAN

  • 0 .::cuTe responds from cute friend::.:

     

    .::faatincmeLz::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review