Three Cute Cherries

Thursday, November 12, 2009

hari bahagia..

CUTIE MUTIE ~FaatiNNasreeN~ at 11/12/2009 01:08:00 AM
hari ni ikhlasnye aqu nak kasik tau aqu ponteng kije..tdo lambat pastu bgn lambat..hahaha~xtau dh nk wtpe ngan aqu ni...tp sbb dh kepenatan sikit bcoz the whole week doing overtimes till 11..whole week ker??no!2 weeks,k!today my boss already arrived at ghana..fuhh..lega..till my another boss put the cheer up yesterday because after all this while i can go back home earlier than the other last2 week..hahahah...not me..but my bosh...

ni plak coz dh tdo satu hari cblh tdo plak..hurm./..but want to thank to my yoyot for bringing me to eat dominos pizza..yumyum..but i'm quite frustrated wit the cheezy dotz..not as good as i'd imagined...

well ni gatai menulis coz cannot sleep at all..kain dh abes lipat...kain yg dh 3round bash..byk gile kene lipat..ha..cite psl kain cant wait esok nk pi ofis tgk baju yg diorder on9 dh dpt..yeyeyye!!!cannot wait for it!nnti kite post gmbr after2 this,k!

0 .::cuTe responds from cute friend::.:

 

.::faatincmeLz::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review